Bijna naar Canada! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu Bijna naar Canada! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu

Bijna naar Canada!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

09 Juni 2013 | Canada, Calgary

Het is bijna zover, Hans en ik gaan weer op reis en dit keer dus naar Canada. Als eerste gaan we Mark en Anne-Marie op zoeken, die vorig jaar hierheen zijn geemigreerd. Daarna gaan we met een huurauto door de Rocky Mountains richting westkust, om via Vancouver Island naar Vancouver te reizen, waar vandaan we weer terug vliegen. We hebben er al veel zin in en ik kan bijna niet meer wachten om mijn vriendinnetje weer te zien in het echt ipv op de skype. En als jullie het leuk vinden, kan je ons weer volgen via deze site. Tot later.

• 14 Juni 2013 - 09:45

Saam:

Hey Hans & Mieke,

Klinkt al weer helemaal lekker. Geniet van jullie reis, de mensen, het landschap en natuurlijk de gezelligheid by Annemarie & Mark. Maak er een mooie trip van en gezond weer terug!
    Besos Huub & Saam

• 18 Juni 2013 - 16:15

Frank:

Heel veel plezier!!!!

• 19 Juni 2013 - 22:39

Koos En Marja :

Hoi Mieke en Hans,
    Heel veel plezier en geniet van al het moois wat jullie gaan zien. Groetjes aan Marie en mark. We gaan jullie volgen. Poot van Marja en Koos

• 19 Juni 2013 - 23:00

Petra:

Denk dat ik nu aangemeld ben. Nogmaals heel veel plezier en heel weer terug.

Mieke

Binnenkort gaan Hans en ik weer op reis en dit keer wordt het naar Canada. We gaan als eerste Mark en Anne-Marie bezoeken bij Calgary en dan met een huurauto door de Rocky's richting westkust en Vancouver Island en vliegen terug vanuit Vancouver.

Actief sinds 08 Dec. 2008