Eerste dag in Airdrie-Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu Eerste dag in Airdrie-Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Airdrie-Calgary

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

21 Juni 2013 | Canada, Calgary

Goede morgen allemaal, maar bij jullie al middag natuurlijk.
Na een goede vlucht vanuit London, een snelle afhandeling bij de douane en een zeer snelle service van de tassen, stonden we binnen een half uur buiten ,waar we opgehaald werden door Mark en Anne-Marie. Echt heel leuk om ze weer te zien. Onderweg hoorden we dat het aan het overstromen was, omdat het zoveel geregend had de laatste 24 uur. Maar we konden goed bij hun huis komen. Lekker bij gekletst en een goede borrel gedronken op onze aankomst.
Maar vanochtend begrepen we dat de overstromingen toch wel ernstige vormen hadden aangenomen. Heel het centrum van Calgary staat onder water en de weg die we maandag willen nemen, is geheel afgesloten.
Op het nieuws alleen maar beelden van wijken die onder water staan. Het lijkt veel op de beelden van Oost-Europa. Gelukkig zitten we lekker bij Marie thuis en is hier nog niets te merken. Hopelijk wordt het van het weekend wat beter weer, zodat we toch kunnen vertrekken maandag.
We zagen dat het ook al op het nieuws is in Nederland. We zullen jullie op de hoogte houden, maar wij zitten hier veilig en droog! tot later.

• 21 Juni 2013 - 18:01

Ilona :

Heey tante en oom,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en een fijne vlucht hebben gehad.
    Wat heftig weer daar zeg. Hopelijk trekt het weer wat bij zodat jullie maandag toch kunnen vertrekken. Veel plezier nog bij Annemarie en Mark!

Xxx

• 21 Juni 2013 - 20:26

Koos En Marja :

Hoi, hoi, fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad. Maar wat erg zeg al dat water, regent het nu nog zo? Maar jullie hebben een goed alternatief: lekker bijkletsen en hopen dat het water weer snel verdwijnt. Enjoy!!!

• 21 Juni 2013 - 23:02

Karinsmissaert:

Hoi MIEK EN HANS nog op de valgreep een hele mooie vakantie gewenst ,
    Helaas niet zo goed begonnen met al die overstromingen.
    Wel gezellig om Annemarie en man tezien ,lekker geroddeld Miek!
    Veel plezier en doe ze daar de groetjes van mij.Ik zal duimen voor beter weer.Grtjes Karin.

• 22 Juni 2013 - 11:56

Ilona Sasburg:

Bedankt nog voor de lieve kaart!

• 22 Juni 2013 - 21:25

Anke En Yvonne:

Hoi Mieke en Hans,
    het water begint hier nu ook weer te vloeien, met aardig geknetter op de achtergrond, maar van overstroming is NOG geen sprake.
    Wij hebben de beste week ook weer achter de rug want voor de komende dagen, niks goeds!
    Hopelijk is het voor jullie geen beletsel voor de Icefield Parkway want dat zou bijzonder jammer zijn! We blijven op de hoogte! Geniet ervan.
    Groetjes!

• 25 Juni 2013 - 23:50

Christal:

Geweldig, die barkrukken!!! Goede en mooie reis verder. Hopelijk wordt het wat minder nat. X

Tags: Airdrie