Antarctica - Reisverslagen van Mieke - WaarBenJij.nu Antarctica - Reisverslagen van Mieke - WaarBenJij.nu

Antarctica

Hallo allemaal,
Voor deze nieuwe reis klopt onze site niet meer, want het is eigenlijk Adri en Mieke. Maar ik ga hem niet veranderen hoor.
Het is al heel lang mijn droomwens om naar Antarctica te gaan als ik 50 jaar ben. Dit is het cadeautje voor/aan mijzelf waar ik al heel lang voor gespaard heb. En nu is het dan eindelijk bijna zover!
De reis is geboekt en ik vertrek op zondag 12 januari 2014.
Alleen gaat Hans niet met mij mee. Ik ga deze reis met Adri maken, een goede vriend en oud collega die nu in Australië woont.
Hans en Monique, de vrouw van Adri, vinden het op Antarctica veels te koud en vinden sneeuw en ijs niets aan. Adri en ik daarentegen vinden het helemaal te gek en heel bijzonder om het 6de continent van onze wereld te gaan bezoeken en kijken er al erg naar uit.
Over ruim 8 weken is het al zo ver!....

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

weer thuis

03 Februari 2014

Op Antarctica

29 Januari 2014

Op zee naar Antarctica

26 Januari 2014

South Georgia

22 Januari 2014

Op de Plancius
Mieke

Binnenkort gaan Hans en ik weer op reis en dit keer wordt het naar Canada. We gaan als eerste Mark en Anne-Marie bezoeken bij Calgary en dan met een huurauto door de Rocky's richting westkust en Vancouver Island en vliegen terug vanuit Vancouver.

Actief sinds 08 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25320

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 06 Februari 2014

Antarctica

20 Juni 2013 - 13 Juli 2013

Canada

13 December 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: