Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

01 Januari 2014 | Nederland, Leiden

Ja ja, 2014 is alweer begonnen. En voor mij gaat mijn reis bijna beginnen. Nog 4 daagjes werken en 11 nachtjes slapen.
De kriebels zijn ook al begonnen, net zoals het verzamelen van alle spullen. Overal liggen al stapeltjes en boven op de logeerkamer ligt mijn tas op het bed met er omheen alles wat al mee moet. Hans wordt er al niet goed van, maar dat is dan jammer, nog even volhouden.
Ik heb ook eindelijk een muts gekocht, hopelijk een lekkere warme. De ski jas en broek zijn gewassen met een waterafstotend goedje en de tassen ingespoten.
Dus ik ben er bijna klaar voor.
Nu nog even oefenen op de tablet, wat ook steeds beter gaat. Ik ga ook nog wat foto' s bijvoegen, dus als jullie ze straks zien is dat ook weer gelukt. Het wordt nog wat!
Tot later maar weer, groetjes Mieke.

• 01 Januari 2014 - 16:22

Anke/Yvonne:

helaas zijn de foto's nog niet gelukt Miek!

• 01 Januari 2014 - 16:22

Christal:

Gelukkig nieuwjaar Mieke! Ook voor Hans natuurlijk.
    Een heel mooi jaar met veel mooie reizen; maar dat gaat iig al een beetje lukken binnenkort. X

• 02 Januari 2014 - 18:28

Lieneke:

Jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar!
    Mooie muts! ;-)

• 08 Januari 2014 - 17:34

Yvette:

Alvast een fijne reis toegewenst! Ik en Myrddin kunnen niet wachten op de eerste pinguin foto's! Wij wilen wifi aan boord!

• 08 Januari 2014 - 18:33

Marja:

Hoi Mieke,
    Een geweldige reis toegewenst, veel zien, genieten, genieten en nog eens genieten. Enne die pinguïns kunne ook in zwart-wit gefotografeerd worden :-) Enjoy, dikke knuffel,van Marja en Koos.

• 08 Januari 2014 - 23:11

Saskia, Gijs En Emma:

De reis komt steeds dichterbij... Wij wensen jullie een goede reis veel plezier!! Doe de pinguïns de groeten :)

• 12 Januari 2014 - 05:12

Annemarietje:

Gevonden! Het is hier 21 uur, dus voor jou nog drie uutjes slapen voordat de wekker gaat. Ook een vroegertje Voor Hans hihi. Lieverd lekker genieten en Hans jij vast ook, even het huis alleen! Dubbel zo leuk als jullie elkaar weer zien. Liefs

• 12 Januari 2014 - 05:13

Annemarietje:

Oja en dat is zeker een goede muts! Spreek uit ervaring! x

• 14 Januari 2014 - 13:56

Olaf:

goeie reis..Muts!

• 14 Januari 2014 - 21:21

Saam:

Buenos Dias....

Welkom in Buenos Aires...Geniet van deze reis, het wordt ongelooflijk en onvergetelijk!
    BA, Ushuaia en Antartica!! Be aware....Mieke is coming!
    grt
    Huub&Saam
    Oh ja rest. tip Ushuaia..restaurant Kaupe (gespecialiseerd crab en andere vis) smullen :-)