weer thuis - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

08 Februari 2014 | Nederland, Leiden

Alweer 2 dagen thuis met het trieste en regenachtige weer hier, wat verlang ik al naar die mooie sneeuw en ijsbergen en die leuke pinguïns! Gelukkig heb ik de mooie herinneringen vast gelegd op video en Adri op de foto.

Alle was is weer gedaan en morgen nog een dagje vrij, zodat ik maandag weer lekker aan het werk kan. Adri zit nog lekker in Peru waar hij nog een track gaat lopen naar Machu Pichu van de week. Ik hoop dat het daar ook allemaal meezit en het een mooie klim gaat worden.

Helaas is mijn computer vanmorgen gecrasst, dus kan ik mijn film en foto's nog niet er op zetten. Maar de hulptroepen zijn ingeschakeld, dus hopelijk is het weer snel verholpen.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes op deze site en het meeleven met onze geweldige reis. Het was zeker een droom die mijn verwachtingen nog hebben overtroffen.
Wat kan ik nu nog of weer bedenken voor mijn 60ste verjaardag?

• 09 Februari 2014 - 10:37

Mieke:

Hoi Miek, welkom thuis, ben benieuwd naar al je prachtige verhalen .....!!!!

tot gauw
    Mieke

• 09 Februari 2014 - 10:45

Gijs:

Ha Miek,
    leuk om je te volgen, welkom thuis !

• 09 Februari 2014 - 10:46

Koos:

Welkom thuis, ben erg jaloers hoor op je mooie reis, komen gauw langs voor de verhalen en foto's .

groetjes Koos

• 09 Februari 2014 - 10:51

Marja:

Hey Mieke, goh wat gaat het toch snel hè. Maar je hebt wel een droomrreis gemaakt. We komen snel een keer langs om je verhalen te horen. Tot gauw en, fijn dat we via de waar ben jij nu alvast mee konden geniete. Poot van Mar

• 09 Februari 2014 - 22:11

Jolanda:

Ja Mieke, t valt allemaal niet mee. Ik zou ook niet weten hoe je deze reis nog kan overtreffen. Geniet nog lekker na met je fotos als je laptop weer tot leven is gekomen! We zien ze straks graag!

• 29 September 2014 - 23:01

Hans:

Beste Hans en Mieke,

mijn vrouw en ik willen komende januari ook mogelijk een trip naar Antarctica gaan maken. We zijn erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen, do' s and don' ts. Is het mogelijk hier wat over heen en weer te mailen..
    jullie hebben mijn mail adres nu :)