het eerste verslagje - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu het eerste verslagje - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu

het eerste verslagje

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

07 November 2013 | Nederland, Leiden

Hallo familie en vrienden,
Nu ik eindelijk 50 ben geworden, komt mijn droomreis steeds dichterbij.
Iedereen weet waarschijnlijk al dat mijn wens is om naar Antarctica te gaan en begin februari 2013 heb ik dan ook deze reis geboekt. Ik ga samen met Adri, die vanuit Canberra (Australië) naar Buenos Aires vliegt, waar we elkaar ontmoeten op 12 januari 2014.
We blijven dan 3 dagen in BA om de stad te bekijken en vliegen dan op 16 januari naar Ushuaia, het zuidelijkste puntje van Argentinië. Op 18 januari gaan we dan aan boord van de 'Plancius' , wat ons huis is voor de volgende 18 nachten. We varen eerst naar de Falklands Islands, dan door naar South Georgia en dan naar Antarctica!
Over 8 weken ga ik vertrekken en ben al druk met de voorbereidingen bezig, zoals dit berichtje op mijn reisblog te zetten met mijn tablet. Als jullie dit lezen is het dus gelukt!
Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden, maar weet niet of dat gaat lukken.
Hopelijk is er een wifi verbinding op de boot aanwezig, zodat ik mijn ervaringen en wat foto's naar jullie door kan sturen.
Maar het aftellen is begonnen!
Tot later..... groetjes Mieke.

• 08 November 2013 - 08:22

Yvonne :

Het is goed gelukt hoor en ik wens je alvast een voorspoedige reis! Het zal prachtig zijn! Wij wachten wel op de verhalen.

• 08 November 2013 - 09:13

Christal:

Ha Mieke,
    Ik kijk uit naar je reisverslagen! Heel veel suc6 en plezier met de voorbereidingen!

• 08 November 2013 - 11:25

Jolanda:

Hoi Mieke,

Als je tablet inderdaad zo blijft werken komt het helemaal goed! Ik ben nu al jaloers op je...