bijna op de boot - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Mieke - WaarBenJij.nu bijna op de boot - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Mieke - WaarBenJij.nu

bijna op de boot

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

18 Januari 2014 | Argentinië, Ushuaia

Bijna op de boot!
We hebben net geluncht in onze hostel met empanades en zoete broodjes van de bakker en zitten nu onze tijd te doden tot dat we op de boot mogen.
De plancius ligt al in de haven, want hij is vanmorgen vroeg aangekomen.
Er staan nu aardig wat schuimkoppen in de haven, dus dat beloofd wat de straks op open zee! Ik heb de pleisters al klaar liggen hoor.

Gister trouwens ook een erg mooie dag gehad in het national park Tierra del Fuego. We hebben een wandeling van 8 km gedaan langs mooie strandjes en door de bossen met elke keer een prachtig uitzicht op de besneeuwde bergtoppen. En we hebben erg geboft met het weer, want het is de hele dag droog geweest met af toe een zonnetje. Vanmorgen lag er verse sneeuw op de bergtoppen, dus het kan hier zo omslaan.
Gisteravond nog heerlijke centolla gegeten of te wel koningskrab, met lekkerwijntje erbij. We zijn onszelf lekker aan het verwennen hier.
Ik hoop dat het straks ook gaat lukken vanaf de boot, maar we zullen zien.
In ieder geval allemaal alvast bedankt voor de leuke berichtjes en tot horens.
Groetjes Mieke en ook van Adri.

• 18 Januari 2014 - 18:30

Saam:

Ja bijna tyd voor 'embarking' laat het avontuur beginnen!
    Dit wordt iets om nooit meer te vergeten. Jullie heel veel plezier en schiet mooie plaatjes.
    B2w nog ff een tip... Met die pleister achter je oor.... Niet meer aankomen en zeker niet in je ogen wrijven....kan he niet meer focussen. Is toch jammer.....
    Grts Huub & Saam

• 18 Januari 2014 - 22:44

Arjen En Jolanda:

Onze pizza smaakte op de gletscher van Kaprun heerlijk, maar toch voelde het een beetje als surrogaat toen we jouw verslagen hier in Oostenrijk lazen. Geniet er nog van, we volgen je!

• 18 Januari 2014 - 23:02

Karin:

Hoi Miektot nu toe is het al een mooie reis, ik hoop voor je dat de boot niet gaat tegen vallen!
    Dat je pleiters helpen tegen de misselijkheid.Heel sterkte en genieten van al het moois daar!!
    GroetjesKarin.

• 22 Januari 2014 - 13:18

Grie-Janne:

Ha Mieke (en Adri), hoe is het op de boot? Niet zeeziek :-)?
    Ben nu al benieuwd naar je foto's.
    Geniet en doe de groeten aan Adri.
    Groet,
    Grie-Janne