In Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Mieke - WaarBenJij.nu In Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Mieke - WaarBenJij.nu

In Buenos Aires

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

14 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Buenos dias vanuit Buenos Aires.
Goede morgen, na een kort nachtje met niet zoveel slaap, wakker geworden in BA! Het is nu echt werkelijkheid, mijn reis is begonnen.
Na een lange vlucht, 3 filmpjes en 2 maaltijden later, was het nóg 6 uur vliegen. Dus toen nog maar een slaappilletje genomen.
Adri stond mij al op te wachten, met een bordje! Ik zag hem gelijk en gelukkig niet kaal! We hebben een taxi genomen naar de stad, wat nog wel een uur rijden was. In hotel beetje uitgepakt en na een frisse douche het mandje ingegaan, want het was toch wel een vermoeiende reis.
Volgende dag de stad in met de metro, wat heel goed te doen is. Ik had een kaartje gezien van biketours en dat leek ons wel wat. Dus ' s middags lekker rond gefietst en best veel gezien, was erg leuk. Terug bij het hotel even een terrasje gepakt en gelijk maar wat gegeten, dat was wel 2 uur later! Was erg gezellig, we zitten echt in een goede wijk, op elke hoek zit wel een barretje of restaurantje.
En vandaag hebben we echt toerist gespeeld, met een open bus ons lekker rond laten rijden langs weer andere bezienswaardigheden, zoals de begraafplaats in Recoleta waar Eva Peron ligt. Best indrukwekkend al die marmeren mausoleums.
In het hotel weer even bij gekomen van de hitte met een heerlijk koud biertje, het was vandaag 35 graden! Straks weer lekker eten bij een Argentijns restaurantje, buiten op een terrasje.
Morgen alweer onze laatste dag in Buenos Aires en het wordt nog een paar graadjes warmer!

• 14 Januari 2014 - 23:30

Annie:

Nou Mieke, de reis is dus begonnen, spannend. Ik hoop dat het echt de droomreis wordt zoals je in gedachten hebt. Of misschien nog wel veel mooier. Geniet ervan. Groetjes, ook aan Adri, van Annie.

• 15 Januari 2014 - 11:13

Koos Van Nierop:

Hallo Mieke, heel veel plezier en geniet ervan .

• 15 Januari 2014 - 19:04

Lieneke:

Ha Mieke,
    helaas heb ik je niet meer gesproken voor je wegging. Zo te lezen is het goed begonnen en is het nu nog heerlijk warm. Geniet ervan.

• 15 Januari 2014 - 20:01

Mieke:

Hoi Miek en Adri,
    Zo zit je in het LUMC, zo ben je weer in Buenos Aires, de start van jullie mooie reis. Heel veel plezier en geniet van alles!!! groeten aan Adri, doeiiiiiii

• 15 Januari 2014 - 20:47

Els:

Dag Mieke, heel veel plezier, ik ben benieuwd naar al je belevenissen.
    Het grote genieten kan beginnen!!!

• 16 Januari 2014 - 06:15

Annemarietje:

Heerlijk voor jullie! Ik hoop dan ook dat jullie een beetje omgeschakeld zijn ook. Kom maar op met je verhalen!