Airdrie - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu Airdrie - Reisverslag uit Calgary, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu

Airdrie

Blijf op de hoogte en volg Mieke

23 Juni 2013 | Canada, Calgary

Hier een kleine update. Vandaag was het best mooi weer, veel zon en maar 2 fikse buien, waarvan 1 zelfs met hagel! Calgary staat nog steeds onder water en vele mensen zijn geevacueerd. de weg die wij maandag willen nemen is ook nog steeds afgesloten, maar er is hoop dat hij misschien morgen toch al open gaat. Vandaag lekker gewandeld in een parkje en naar een grote winkel in western spullen geweest. Ze hadden daar hele leuke barkrukken! zie foto's. Nu zo lekker bbq'en waar al een grote zalm op ligt. tot later.

• 23 Juni 2013 - 09:58

Koos En Marja :

Sexy foto's zeg. Jullie hebben het wel gezellig zo te zien. Duimen dat de weg opengaat morgen. En wat de regen betreft het komt hier ook met bakken uit de hemel. Tot schrijfs, poot van Mar

• 23 Juni 2013 - 10:43

Arjen En Jolanda:

Die barkrukken doet 't hem! Ziet er gezellig uit, en dan kun je toch nog altijd beter op vakantie zijn dan hier in de regen zitten. Hoop dat het weer verder geen roet in jullie plannen strooit. Doe de groeten aan Mark en Anne-Marie!

• 24 Juni 2013 - 18:01

Anke :

Staat je goed zo'n staart Miek!

Tags: Airdrie

Mieke

Binnenkort gaan Hans en ik weer op reis en dit keer wordt het naar Canada. We gaan als eerste Mark en Anne-Marie bezoeken bij Calgary en dan met een huurauto door de Rocky's richting westkust en Vancouver Island en vliegen terug vanuit Vancouver.

Actief sinds 08 Dec. 2008