De Beer - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu De Beer - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Mieke - WaarBenJij.nu

De Beer

Blijf op de hoogte en volg Mieke

28 Juni 2013 | Canada, Jasper Park Lodge

Jaaahhhh, we hebben een beer gezien! En wel van heel dichtbij. Hij stak ook nog de weg over en ik sta ermee op de foto!

• 28 Juni 2013 - 08:30

Koos En Marja :

Te gek! Beren op de weg, genieten

• 28 Juni 2013 - 08:38

Jolanda:

Wordt de voorkeur voor aapjes nu vervangen door beren? Ze kunnen best knuffelig zijn!

• 28 Juni 2013 - 11:11

Petra:

Hoi Miek, ik heb je moeder ook even aangemeld! plantjes leven nog overigens haha. Ben benieuwd naar de berenfoto's !!!

• 28 Juni 2013 - 17:28

Lieneke:

Super!

• 28 Juni 2013 - 21:38

AnneMarie:

De beer lijkt mij bruin van kleur...haha. Wees maar blij dat het een rustig beestje was, ander is het echt niet verstandig om even met een wilde beer op de pic te gaan! Enjoy!

• 28 Juni 2013 - 21:47

Mieke:

Hoe cool allemaal weer. Gaaaaf!!! Ben alweer benieuwd naar het volgende verslag

• 29 Juni 2013 - 09:45

Anke:

Wauw!!!! Goed dat het toch gelukt is, want je weet het maar nooit! Maar ik denk dat Annemarie gelijk heeft hoor,niet te lichtzinnig mee omgaan hoor!
    Volgens mij is het nog een jonkie, dus als mams in de buurt is ...........!!
    Op naar de volgende sensatie!

• 01 Juli 2013 - 08:17

Ilona:

Woww wat cool! Gelukkig was mama beer niet in de buurt..

• 05 Juli 2013 - 14:09

Christal:

Gaaf zeg!!!

Tags: zwarte beer

Mieke

Binnenkort gaan Hans en ik weer op reis en dit keer wordt het naar Canada. We gaan als eerste Mark en Anne-Marie bezoeken bij Calgary en dan met een huurauto door de Rocky's richting westkust en Vancouver Island en vliegen terug vanuit Vancouver.

Actief sinds 08 Dec. 2008